loading...
پرشین فان...p-fun.ir
آخرین ارسال های انجمن
عباسعلی امینیان بازدید : 845 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

 

مکالمه من و گودزیلای خواهرم:
-عزیزم پاشو برو تو اتاق بازی کن
-گودزیلا:خاله برم اتاق بالا یا اتاق پایین؟
-برو اتاق بالا
- برم اتاق سمت چپی یا اتاق سمت راستی؟
-عزیزم برو اتاق سمت راستی
-خب برم پلی استیشن بازی کنم یا تبلت؟
-: برووووو تبلت بازی کن
-خب حالا برم فوتبال بازی کنم یا کشتی کج؟
)-: کشششتی کج بازی کن
-جان سینا رو انتخاب کنم یا اندرتیکر؟
@-: ......(و در این زمان بود که من یه فن جان سینایی روش رفتم که دیگه نشینه پای برنامه کلاه قرمزی)




امروز صب رفتم آق داداشی رو بیدار کنم 8سالس فندق!البته اینم بگم ب اصرارمامان!هیچی دیگه رفتم میگم الهی آجی فداش شه قربون خنده هاش شه هیچی دیگه1عالم نازشو کشیدم تهش توچشام نیگا کردو گف:آجییییی من 2ساله میرم مدرسه هنو مرد خونه نشدم توام بگیر بخواب عمرتو هدر نکن!الان ب قدری قانعم ک اصن روم نمیشه تو چشای بچه نیگا کنم!





اقا كل فاميل خونه ي مادربزرگم مهمون بوديم همه جمع شده بودن و صحبت ميكردن يهو مادربزرگم گف:امير علي اين همه دختر كدومشو دوس داري برات بگيرم(اخه عااااااااااااااشق دختر داييم هستم) يه نيگاه به دختر داييم كردمو يدفه سرخو سفيدو ابيو بنفشو نيليو قهوه اي مايل به سفيدو صورتي كمرنگ تاجي شيري خاكستري شدم كه پدرم گف خانجون زوده حالا
مادر بزرگم:اونوق كه اومدي خاستگاري دخترم ريش نداشتي ولي دخترم ريش داش ، اين شدين ولي امير علي ريش داره الان بايد بچشو بزرگ ميكرد
منم زدم زير خنده و صحنه ي جرم رو ترك كردم .
25 سالمه و ريش دارم اما زن ندارم
هي روزگار





می بینم از تو آشپزخونه صدا میاد
رفتم می بینم داداشم هی در یخچالو باز و بسته میکنه …
میگم :چرا همچین میکنی؟ درش کنده شد
میگه: دارم رفرش میکنم ببینم چیز جدید پیدا می کنم یا نه !!
ای خــــــــدا این خوشیــارو از مـــا نگیر خخخ :))




روز خونه مادر بزرگم بودم بعد از ۲ روز اومدم خونه درو که باز کردم گفتم سلااااااااااااااااااااام خانواده عزیزم من اومدم دلم براتون تنگ شده
بابام:زهر مار مگه نمیبینی دارم اخبار میبینم
خواهرم:وای دوباره این برگشت اخ خ خ خ خ خ ….
مامانم:چیکار کردی که اینقد زود بیرونت کردن؟؟؟؟؟خب یه ۲ روز دیگه م میموندی چی میشد؟!؟!؟!
من:۰o0o0o0o






مامانه من ی عمو داره خیلی بلوف میزنه عجیبااااااااا ی دفعه میگفت رفتم تو ی جنگل شیر غرش میکرد دستمو کردم تو دهنش دمشو از حلقش کشیدم بیرون تا اومد بفهمه چی شد پشت و رو شد.جاتون خالی تازه فهمیدم از خنده زمینو گاز گرفتن یعنی چی هههههههههههههه:-)







یه دختر خاله دارم ۴ سالشه
اومده میگه میای بازی کنیم؟؟؟؟ ^__^
گفتم چی بازی کنیم؟
گفت من چشم میذارم تو برو گم شو! فک و فامیله داریم اسفند 92 icon neutral







یه روز صب که داشتم میرفتم دانشگاه و خیلی خوابم میومد
سوار ون شدم جا نبود مجبور شدم کنار ی آقای خیلی خوش تیپی که معلوم بود قرار مهمی داره بشینم…
منم که خیلی خوابم میومد تو ماشین روی شونه ی اون آقا خوابم برد…!
وقتی رسیدیم آقاهه زد بهم گفت رسیدیم!
یهو دیدم تمام آرایشم که به کتش مالیده هیچ…!
آب دهنمم ریخته رو لباسش……!!!




استاد: میثم برو از دفتر یه ماژیک بیار ببینم..
من: چون هرروز به من میگفت + پیشنهاد دوستان ببینید چیکار کردم…
من: بفرمایید استاد نو نو هستش!
من: نشستم و دارم خدا خدا میکنم…
استاد: پس از سیاه کردن تخته سفید(بعله)
استاد: اع پس چرا پاک نمیشه.
من: استاد شاید غیر وایت برد بوده… پاک نمیشه برم الکل بیارم؟
استاد: تو ماژیک غیر وایت برد اووردی ؟؟
من : استاد بجون عمت من … یعنی خب .. بخدا بقیه گفتن.. حالا میرم الکل میارم..
من: در حال بیرون رفتم و قش قش خندیدن…
ما ایم دیگه
.
.
.
.
.
.
گاهی دلون میخواد که وقت کلاسمو بگیریم خخ
تا باشه به من نگه برو ماژیک بیار …







یه بار رفته بودیم مهمونی
یکی دوساعت که نشستیم یه دفعه دختر کوچیکه ی صاحب خونه گفت :
دایی! شما کی میرین؟
داییشم گفت چی کار داری؟
دختره : ما کیک داریم میخوایم وقتی شما رفتین بخوریم
پی نوشت : بعد آن واقعه هنوز از سلامت آن دختر کوچک اطلاعی نیست

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ساعت مچی
  • اس ام اس جدید
  • اس ام اس عاشقانه
  • سایت تفریحی دانلود جون
  • ☼شکـــرستون☼
  • عکس،کلیپ،آهنگ
  • دانلود كليپ
  • !!!دوست تو!!!
  • IRS Download
  • ~از عشق زمینی تا عشق خدایی~
  • کــــــــــــــــــــافه آلــــــــــــــــــــما
  • love
  • ایران نوپو
  • ((بزرگترین وبلاگ دانلود و سرگرمی ))
  • دانلود آزاد
  • سایت ترفنـــد و اخبار موبایل
  • تصاوير جالب و مطالب بسيار زيبا
  • .::(بـــــامارابیــــا)::.
  • مطالب طنز و خنده دار
  • آریــــانــا فــانــــ
  • نفس های سرد
  • همه جوره
  • رزفونت | مرجع فونت
  • فاز اس ام اس
  • بزرگترین سایت خنده و سرگرمی
  • جک و و لطیفه و اس ام اس
  • خواندنی + دیدنی
  • سیستان دانلود
  • قلعه
  • سایت ای دی فان
  • دانلود سنتر
  • مرکز سایت
  • سايت تفريحي وچت روم بدولاو
  • تـــوفانی:) جوک و اسمس و مطالب طنز
  • خانه ی سرگرمی
  • funny
  • تفریحی و سرگرمی
  • مجله سرگرمی فان فان
  • تبادل لینک اتوماتيك
  • فروشگاه بازار جهان
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • سایت تبادل لینک
  • سـه علی سـه | اس ام اس و سرگرمی
  • تبادل لینک هوشمند
  • بیراهه....
  • تبادل لینک
  • تك پاتوق
  • من وخاطره هام
  • وب یار
  • تبادل لینک
  • پسران چابهار
  • سرگرمی و تفریحی
  • .:: سهند آنلاین ::.
  • عشق دوني
  • پایگاه اطلاع رسانی حلال نت
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 319
  • کل نظرات : 239
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 353
  • بازدید ماه : 910
  • بازدید سال : 13,694
  • بازدید کلی : 874,152
  • کدهای اختصاصی
    با سلام خدمت بازدیدکنندگان عزیز پرشین فان.با توجه به این که خبرنامه ی سایت پرشین فان فعالیت خود را آغاز کرده است از شما خواهش مندیم در خبرنامه عضو شوید تا از آخرین مطالب ارسالی توسط ما با خبر شوید.همچنین برای سهولت در عضویت آموزش عضویت در زیر خبر نامه قرار داده شد. با تشکر مدیریت پرشین فان