loading...
پرشین فان...p-fun.ir
آخرین ارسال های انجمن
عباسعلی امینیان بازدید : 743 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (1)

 

 

با سلام توی این پست اعتراف های احمقانه ی شمارو قرار دادم و خوش حال میشم خاطرات و سوتی هاتونو برامون بفرستید تا ما اونارو توی این وب نمایش بدیم.ممنون

 

 

ناشناس : اعتراف میکنم یکی از دوستای دورم یه مدت ندیدمش بهش گفتم بچت چطوره ؟ گفت من که بچه ندارم ! گفتم همون که دکتره ، گفت شوهرم دکتره !
من :l
اون : نمیدونم :@

 

 

 

 

رویا : سلام ، اعترافمیکنم یه بار رفتم تو یه مغازه سوپر لبنیاتی شارز پنج هزار تومنی بخرم پسره داشت فوتبال نگاه میکرد ، سلام کردم ووارد شدم اونم بدون نگاه کردن گفت بفرمایین منم با غرور گفتم گفت پنج تومن بده پسره چشاش دوتا ابگوشت خوری شد گفت چی ؟
گفتم ببخشید پنج تومن شارز میخوام تا خونه خندیدم هر وقت از اونجا رد میشم کلی خجالت میکشم

 

 

 

 

عرفانه : اعتراف میکنم اون روز پشت فرمون چراغ سبز شد یهو یه پسره پرید جلوی ماشین منم با عصابنیت سرمو از پنجره اوردم بیرون گفت کوری ؟ نمی بینی چراغ قرمزه ؟
من :l
پسره :l
بقیه عابرین پیاده :l
و بعد از این که رد شدم از اینه نگا کردم دیده پسره داره میخنده و سرشو تکون میده !
کصافطططط فهمید !

 

 

 

 


مینا : اعتراف میکنم یه بار توکلاس معلم عربی هی به من میگفت این فرمو ببر دفتر ودفتر کلاسو برو بیار  برو از این برگه کپی بگیر و  . . .
منم هر دفعه که می خواستم بیام تو کلاس در میزدم اینقدر که معلم منو فرستاد بیرون من گیج شدم داشتم میرفتم از کلاس بیرون عین خنگا در زدم رفتم !
من خجالت
دوستام خنده
معلمم متفکر

 

 

 

 

Nahal : اعتراف میکنم ی دفه سر امتحان هیچی بلد نبودم برگمم خالیه خالی بود ، یواشکی گذاشتمش تو کیفم با خودم بردمش خونه  :P  روز بعد معلم اومد کلی ازم عذرخواهی کرد ک من برگت رو گم کردم ولی ناراحت نباش پیدا میشه

 

 

 

 

مهتاب : اعتراف میکنم که من همیشه هروقت میخوام بگم پلیس . زبونم پاپییون میخوره و میگم پسیل .    

 

 

 

 

Ehsan : اعتراف میکنم میخواستم نتیجه امتحانمو بگیرم ،رفتم پیش منشی آموزشگاه ، گفتم نتیجه امتحانا رو میخوام ، بهم گفت : بُرد ( Board )“من یه ساعت مونده بودم که کی برد

 

 

 

 

Danial : اعتراف می کنم وقتی یکم کوچولو بودم دوتا جوجه داشتم یکیشون خیلی سر و صدا می کرد ، یه ترقه کردم تو حلقش یه طوری پوکید که از ناراحتی خندم گرفت

 

 

 

 

حدیث : اعتراف میکنم یه بار جوجه اردک دخترعموم سرما خورده بود تو دهنش به زور استامینوفن ریختم بخدا فک نمیکردم بمییییییره به جان خودم راست میگم تازه زدم پشتش که بده بیرون تقصیره من نبود ، دخترعموم دوروز افسرده بود منم چیزی نگفتم اونم نفهمیدددددد

 

 

 

 

Fati♥ : اعتراف میکنم سال اول دبیرستان براى درس دینى یه نقاشى در مورد معجزه حضرت ابراهیم کشیدم که عصاشو انداخته بود روى زمین تبدیل به مار شده بود . . . └(^o^)┘

 

 

 

 

Fati♥ : یه اعتراف دیگه ؛ تا پارسال فکر میکردک پسر خالم شوهر دختر خالمه !
شطرنجى کن

 

 

 

 

دریا : اعتراف میکنم دوم راهنمایی بودم میز کلاسمون کلا خراب شده بد پایه هاش و همهچیش کلا کنده شده بود ماهم پایه ها رو گذاشتیم چوبشم روش که کسی چیزی نفهمه دبیر حرفه وفن ما اومد مردم بود تا نشست میز و کشید کلا میز رو پاهاش پخش شد ما هم ازخنده ترکیده بودیم نمی دونستیم بخندیم یا بریم کمکش !

 

 

 

 

سحرناز : اعتراف میکنم
یه روز سرکلاس فارسی توی موقعیت عااالی پوست موز خشک شده ای که شبیح مارمولک بود رو جلوی بچه ها انداختم .جاتون خالی تا اخر کلاس همه در حال داد و نعره زدن بودن

 

 

 

 

eli : یه روز منتظره تاکسی بودم یه آقاهه ترسناک زل زده بود نگام میکرد منم ترسیدم ۲ صلوات فرستادم و همون موقع تاکسی اومد و من سوار که شدم به جای سلام گفتم بسم الله الرحمن الرحیمممم
آدم بود تو تاکسی چشاش دومده بووووود !
اینقده خجالت کشیدمممم
اصن یه وضعیییی

 

 

 

 

الی : اعتراف میکنم سال سوم راهنمایی من بودم که ازپشت به مقنعه دوستم آدامس چسبوندم ، ولی اون بنده خداهیچ وقت نفهمید کی اینکاروکرده !
وای خدای من یادش بخیر

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1392/05/12 و 2:20 دقیقه ارسال شده است

خداییش اینا چی بودن ؟؟؟؟
سوتی!!!شکلک

ّّآبرو ریزی!!شکلک

آآآخر اسکلی!!!شکلک
والا مگه دروغ میگم؟؟؟شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ساعت مچی
  • اس ام اس جدید
  • اس ام اس عاشقانه
  • سایت تفریحی دانلود جون
  • ☼شکـــرستون☼
  • عکس،کلیپ،آهنگ
  • دانلود كليپ
  • !!!دوست تو!!!
  • IRS Download
  • ~از عشق زمینی تا عشق خدایی~
  • کــــــــــــــــــــافه آلــــــــــــــــــــما
  • love
  • ایران نوپو
  • ((بزرگترین وبلاگ دانلود و سرگرمی ))
  • دانلود آزاد
  • سایت ترفنـــد و اخبار موبایل
  • تصاوير جالب و مطالب بسيار زيبا
  • .::(بـــــامارابیــــا)::.
  • مطالب طنز و خنده دار
  • آریــــانــا فــانــــ
  • نفس های سرد
  • همه جوره
  • رزفونت | مرجع فونت
  • فاز اس ام اس
  • بزرگترین سایت خنده و سرگرمی
  • جک و و لطیفه و اس ام اس
  • خواندنی + دیدنی
  • سیستان دانلود
  • قلعه
  • سایت ای دی فان
  • دانلود سنتر
  • مرکز سایت
  • سايت تفريحي وچت روم بدولاو
  • تـــوفانی:) جوک و اسمس و مطالب طنز
  • خانه ی سرگرمی
  • funny
  • تفریحی و سرگرمی
  • مجله سرگرمی فان فان
  • تبادل لینک اتوماتيك
  • فروشگاه بازار جهان
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • سایت تبادل لینک
  • سـه علی سـه | اس ام اس و سرگرمی
  • تبادل لینک هوشمند
  • بیراهه....
  • تبادل لینک
  • تك پاتوق
  • من وخاطره هام
  • وب یار
  • تبادل لینک
  • پسران چابهار
  • سرگرمی و تفریحی
  • .:: سهند آنلاین ::.
  • عشق دوني
  • پایگاه اطلاع رسانی حلال نت
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 319
  • کل نظرات : 239
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 121
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 272
  • بازدید ماه : 171
  • بازدید سال : 12,955
  • بازدید کلی : 873,413
  • کدهای اختصاصی
    با سلام خدمت بازدیدکنندگان عزیز پرشین فان.با توجه به این که خبرنامه ی سایت پرشین فان فعالیت خود را آغاز کرده است از شما خواهش مندیم در خبرنامه عضو شوید تا از آخرین مطالب ارسالی توسط ما با خبر شوید.همچنین برای سهولت در عضویت آموزش عضویت در زیر خبر نامه قرار داده شد. با تشکر مدیریت پرشین فان